30 maj 2014

Viikonlopun juhlat - helgens fester

Hyvää huomenta teille!



Eilinen vapaapäivä ei ollut paras mahdollinen minulle, sillä valvotin koko yön kaamean hammassäryn kanssa. Jouduin lähtemään Haartmanin sairaalaan hammashoitopäivystykseen jossa aloitettiin juurihoito. Antibioottit päälle ja nyt sitten toivon että hammas paranee pian. Tänään onkin lomapäivä ja illalla koulussa on kevätjuhlat. Huomenna on yhdet lakkiaisetkin joten puuhaamista riittää esimerkiksi vaatteiden valitsemisessa. Kun normaalista ei oikein pysty pukeutumaan hienommin niin nämä juhlapäivät aina välillä tuuppaa aiheuttamaan pienet värinät - kaappihan on ihan tyhjä !



b.jpg



Mitä siis päälle? Kaapissani roikkuu ihania tunikoita ja kesähepeneitä mutta jos on niin kolea sää kun tänään ei ne oikein käy. Huomenna voisikin olla aurinkoista ja ihana  että niillä jolla yo-juhlat voisivat viettää sen ulkona puutarhassa. Sitähän aina toivoo. Suosikkikenkiäni otin jo esille, ihanat Peter Kaiserit jotka vahingossa löysin tyttäreni valmistumisjuhliin viime keväänä sekä kiilakorkonauhalliset espadrillokset. VILAn ihana hopeanharmaa hihaton tunika "timanteilla" onkin uusi enkä ole kertaakaan vielä päässyyt käyttämään sitä joten ehkä se onkin viikonlopun oikea. Saas nähdä!



Onko sinulla juhlia tänä viikonloppuna ja oletkos penkonut vaatekaappia jo?



d.jpgc.jpge.jpg



God morgon på er!



Gårdagens lediga dag började inte precis som jag hade tänkt mig. Vakade nämligen hela natten med en grym tandvärk och var illa tvungen att i ottan åka till tandakuten på Haartmanska sjukhuset . Där påbörjades en rotfyllning och nu har jag då en antibiotikakur på gång och hoppas att tanden snabbt blir bättre. Idag har jag ledig dag och i kväll blir det våravslutning i lågstadiet och i morgon en studentfest. Problemet är som alltid: vad sätta på sig? När man normalt inte så väldigt ofta klär upp sig kan dessa festligheter ställa till med lite problem. Garderoben är full med härliga tunikor och somriga kreationer men om vädret är lika kallt och vått som idag är de inte ens att tänka på. Man önskar ju alltid att studentfester och dylika kunde firas ute om möjligt...



f.jpg



Favoritskorna är redan framplockade, dessa Peter Kaiser hittade jag till dottern dimissionsfest förra våren och sedan då mina kilklacks-espadriller med snören. Gillar!  En silvergrå VILA tunika med "diamanter" är mitt senaste fynd och den har jag faktiskt aldrig annu använt - kanske blir det veckoslutets rätta!



Har du någon fest i helgen och har du redan planerat vad du skall ha på dej?



 



g.jpg



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...