27 nov. 2018

Tavla från Bimago

Bloggsamarbete

I vårt hus har det aldrig funnits en riktig tavla på väggen. Orsaken har varit den att jag helt enkelt inte hittat en som jag gillar och som inte har för mycket färg. I samarbete med Bimago.se har jag nu äntligen hittat en som jag gillar- Coniferous Forest. And I´m in love 💓! När jag valde tavlan hade jag tänkt ut en helt annat plats, men det visade sig att tavlan var för stor för att passa det utrymme jag tänkt. Valde sedan, efter mycket om och men, att traditionellt placera den ovanför soffan. Passar perfekt här hos oss som bor helt intill skogen . Tavlan går i härliga gröna nyanser och är så rofylld att titta på.  Jag kanske inte är till 100% nöjd med platsen ovanför soffan men tillsvidare får den hänga där. 

Har du tidigare bekantat dig med Bimago? Det hade inte jag, men oj då, så mycket fina tavlor där fanns. Tog länge innan vi kunde bestämma oss för vilken tavla vi skulle välja. Bimago har både canvastavlor, fototapeter,  olika väggdekorer, rum indelare, anslagstavlor, tavlor i akrylglas och snygga reproduktioner. Bimago har dessutom 30 dagars full returrätt och levererar tavlorna snabbt ända hem med UPS. Så praktiskt och enkelt att göra en order på canvastavla. Bimago finns i 17 länder och fungerar faktiskt på 11 språk, hur bra är inte det?





Meidän kodissa ei ole ikinä roikkunut oikea taulu. Syy siihen on oikeastaan ollut se, että en ole löytänyt sellaisen, jossa ei olisi liikaa värejä! Yhteistyössä Bimago.se;n kanssa olen nyt vihdoinkin löytänyt taulun josta tykkään - Coniferous Forest. Ja rakastan sitä 💓! Kun valittiin taulun, olimme aluksi ajatellut ihan toisen paikan sille, mutta kun taulu saapui kotiin, huomasimme nopeasti että se oli aivan liian iso alkuperäiseen paikkaan. Päätimme ripustaa taulun perinteisesti sohvan yläpuolelle. En ole 100% tyytyväinen paikkaan mutta saa roikkua siinä kunnes päätän siirtää sen. 

Oletko ennen kuullut Bimagosta? Minä en ollut, mutta hups, miten suuri valikoima niillä on! Täältä saa kätevästi tilattua canvastauluja, valokuvatapetteja, huoneenjakaajia, ilmoitustauluja sekä esimerkiksi tauluja akryylilasilla. Bimagolla on 30 päivän palautusoikeus ja toimittaa taulut kätevästi kotiovelle UPS:än kautta. Todella helppoa tehdä tilauksen vaikka canvastauluun. Bimago löytyy nykyään 17 eri maassa ja palvelevat 11 eri kielellä. Miten mahtavaa sekin on?


Lotta








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...