29 nov. 2018

På lördag får ni öppna den första luckan i bloggens julkalendern

Vet ni, snart är det dags 🎅. 

Nu är det bara 2 dagar kvar till bloggens julkalender börjar. Har nästan alla luckor fyllda men några väntar ännu pa att bli klara. Jag lovar er att det blir en salig röra bloggare och icke bloggare, instagrammare, både privata och företag. Det kommer att bjudas på härliga jultips, endel pyssel, vackra dukningar, recept, handarbeten och även några utlottningar. Massor med kul alltså. Jag hoppas att du följer med redan från dag 1. 

Själv är såå taggad redan, det kliar i fingrarna att få börja pyssla och pynta på allvar. Tror minsann jag tänker fixa julgranen under helgen.....



Tiedätkö, kohta se alkaa... 🎅..

Nyt on vain 2 päivää kunnes blogin ikioma, ihan uudenlainen, joulukalenteri alkaa. Melkein kaikki luukut ovat jo täytetty mutta vielä odotan paria. Lupaan teille että tulee olemaan mahtava sekoitus bloggareita, ei bloggareita, instaajia, yksityisiä ja yrityksiä. Tarjoan teille ihania jouluvinkkejä,  hieman askartelua, kauniita kattauksia, jouluisia reseptejä, käsitöitä ja myös pari arvontaa. Paljon kivaa siis tiedossa. Toivon että juuri Sinä olet mukana ihan 1 päivästä lähtien.

Itse olen niin täpinöissä jo täällä, sormet syyhyää että pääsisi arkartelemaan ja somistamaan kotia oikein kunnolla. Tiedätkö - luulen että haluan viikonloppuna ottaa kuusen sisälle....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...