30 nov. 2018

Fånga dina drömmar + rabattkod

Bloggsamarbete med Unisieppari.fi


"Drömfångaren är en kraftinstrument enligt shamansk läkekonst med ursprung hos de amerikanska indianstammarna. Ringen symboliserar livets cirkel och nätet representerar de drömmar vi väver i vår sömn, i vår själ och i rörelsen som genereras av vår dagliga aktivitet. I mitten finns ett tomrum som tjänar ett viktigt syfte. Enligt traditionen hjälper dessa objekt oss att behålla våra goda ideér och drömmar  samtidigt som vi skyddas. Våra drömmar influeras av goda och onda energier; de senare fångas i nätet och försvinner genom hålet i mitten vid soluppgången"  (Källa:Utforskarsinnet.se)


Har länge sökt efter en stor härlig drömfångare. Råkade av en slump hitta webbshopen Unisieppari där jag inte bara hittade en helt ljuvlig grej utan  m å n g a !  Unisieppari säljer förutom drömfångare även jogakläder, smycken, saker i macramé och annat bohoinspirerat!  

Drömfångarna är handgjorda vilket betyder att ingen är denna andra lik. Alla drömfångare går igenom en noggrann kontroll och allas ursprung och all oetisk och oekologisk verksamhet bojkottas!
Drömfångaren här på bilden heter White Moment och har en omkrets på hela 32 cm.

Har för länge sedan lärt mig , att jag inte skall köpa några saker till hemmet, innan jag vet var jag skall placera den. Men denna skönhet var det inga problem - den hänger nu ovanför vår säng och är så fin💓.  Jag tyckte faktiskt att jag sov aningen bättre idag och känner mig full av energi.....

Unisieppari vill nu ge alla mina läsare  -15% rabatt på uppköpen i nätaffären. Använd koden LIVINGROOM i kassan så dras rabatten av slutsumman!





"Unisieppaaja on amerikkalais-intialaisista heimoista perustuva shamanien lääketieteellinen instrumentti. Rengas symboloi elämän ympyrää ja verkko edustaa unelmia, jotka syntyy unissamme, sielussamme ja päivittäisessä toiminnassamme. Keskellä on tyhjyys. Perinteen mukaan nämä esineet auttavat meitä säilyttämään hyvät ideamme ja unelmamme ja ne suojelevat meitä. Unelmissa saavat vaikutteita hyviltä ja pahoita energioilta, jälkimmäiset jäävät verkkoon ja katoavat auringonnousun" (Lähde: Utforskarsinnet.se)


Olen jo pidemmän ajan hakenut jotain ihanaa unisiepparia. Löysin sattumalta netistä verkkokauppa nimeltään Unisieppari, josta en löytänyt vain yhtä ihanaa tuotetta, vaan m o n t a ! Unisieppari myy unisieppareiden lisäksi myös joogavaatteita, koruja, macramé -tavaroita ja muuta boho-inspiroitua!

Kaikki unisiepparit ovat käsintehtyjä, mikä tarkoittaa että jokainen yksilö on hieman erilainen. Kaikki tuotteet käyvät läpi tarkan kontrollin ja kaikki epäeettistä ja epäekologista toiminta boikotoidaan !
Tämän kuvan unisieppari on nimeltään White Moment ja sen läpimitta on reilut 32 cm.

Olen jo kauan sitten oppinut, että en osta sisustusesineitä kotiimme, jos en tiedä minne sitä sijoitan. Tämän ihanuuden kohdalla ei ollut ongelmia - unisieppari roikkuu nyt meidän sängyn yläpuolella ja on niin hieno💓. Mielestäni nukuin viime yönä erityisen hyvin ja tunnen itseni todella energiseksi....

Innostuitko? Unisieppari tarjoaa nyt lukijoilleni -15% alennusta, käytä koodi LIVINGROOM kassalla niin alennus vähennetään ostoksestasi.

Lotta




1 kommentar:

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...