10 aug. 2020

Nytt i köksskåpet

Länge sedan jag haft tur i utlottningar!
Men för ett par veckor sedan fick jag ett mail där jag blev informerad om att jag vunnit ett 50 euros  presentkort till inredningsaffären Sarustiikka. Som  ni vet kan man inte ha för mycket fina glas och eftersom jag länge dreglat över Hobstar-glasen, bestämde jag mig att välja dem. De fanns i många  färger men jag gillade absolut bäst de gråa. Glasen kom jättesnabbt med posten och var inpackade enbart i återanvänt material. Både kartong, papper och tejp var återanvänt och inne låg ett kort från affären där de hoppades att även jag, hittar användning för packningsmaterialet de använt. 

Såklart har jag det - en hamstrare som jag tar tillvara allt, så även detta material. Stort plus till Sarustiikka för detta initiativstagande👍. 




 Hobstar-glasen är betydligt tyngre och mer robusta än vanliga glas och gillar verkligen känslan de inger när man har dem i handen. Gissa om jag är lite lycklig nu?

-Lotta-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...