31 juli 2020

Snart hemma igen

Sista dagen här på Åland och jag börjar faktiskt längta lite hem fast jag älskar att vara här. Två veckor har verkat som två månader, då vi hunnit göra så mycket roligt. Vi har gjort dagliga utfärder runt omkring på ön och dessutom hunnit med både shopping, loppisar och frisbeegolf. För att inte tala om de otaliga cafébesöken som gjort att jag säkert gått upp 5 kg. Måste ta en liten "kur" när jag kommer hem. Dessvärre har jag saknat dottern som inte varit med oss. Vi har väl aldrig varit mer än en vecka ifrån varandra. I morgon skall jag mysa med henne hela dagen 💓

Äventyrsgolfen vid Ångbåtsbryggan i Mariehamn
Brobacka café i Ämnes (jättemysigt ställe)

Gårdagen spenderade vi på Mariebad som alltid är lika härligt. Bad, jaccuzzi och massage kan aldrig vara fel, speciellt då man shoppat några dagar och sprungit på all världens loppisar. Och den härliga vattenrutchbanan är ett måste varje gång.

Nu ser jag fram mot att mysa i eget hem och redan om två veckor har mannen sin andra del av semester. Då var det planerat att åka till Grekland men vi får se vad vi hittar på.

Ha en fin fredag och ett skönt veckoslut,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...