20 apr. 2020

PipStudio

Fin måndag på er alla ! 

Kan inte beskriva hur mycket jag saknar att kunna gå på loppis!! Känns som en hel evighet man senast fått gå omkring bland gamla saker och rota i djupa lådor efter skatter. Känner du som jag? 
I stället har jag kikat runt på nätloppisar och faktiskt hittat en del finheter som jag fått hemskickat. Praktiskt det också, men inte alls så kul som att själv få gå omkring. 

För ett tag sedan, innan tiden med restriktioner, råkade jag hitta denna fina mjölkkanna/gräddsnäcka från PipStudio. Kunde inte tro mina ögon. Kannan saknade pris och jag gick försiktigt fram till försäljaren för att kolla vad denna skönhet kunde tänkas kosta.  
-2 e!, svarade hon. 
-Ja men tack , då tar jag den, skyndade jag mig att säja. 

Älskar att fynda !

Vill också påminna er om det fina erbjudande som Matto.fi ger alla mina följare. Ni får alltså 20% rabatt på alla mattor med koden LOTTA20. Koden är i kraft hela april och gäller även redan nedrabatterade mattor 


Nu önskar jag dig en härlig måndag. Har precis startat en måndags-SFS på Instagram. Ifall du vill hänga med, är det bara att säga till på instagram. Där finns jag under @lotta_livingroom.

Kram, 
Lotta

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...