15 jan. 2020

Vidrigt väder och fix här hemma

Alltså, vilket skitväder vi har just nu. Kan inte fatta att vädergudarna inte vill låta oss få lite snö och några minusgrader. Finns det nåt värre än storm och ösregn? Knappast. Man drar sig riktigt för att springa in till bilen och ännu mindre för att gå ut på promenad. Nej, jag har spenderat min lediga tid med att inreda och fixa här hemma. Har ändrat om lite grann så det blir mer sittplatser i vardagsrummet. Köpte även lite nya textilier och försöker nu få allt att gå ihop. Inget lätt, kan jag säga. Igår spenderade största delen av dagen med att gå omkring och flytta bordslampor hit och dit och det höll på att ta inredningsmusten ur mig. 




Försöker även besöka loppisar alltid när jag har tid, det är verkligen "hobbyn" jag gillar bäst. Alltid hittar man något fint att förgylla den tråkiga vardagen med. Tänk om jag skulle vara lika ivrig på att motionera....

Ha en trevlig onsdag (trots vädret),

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...