16 jan. 2020

Redan torsdag

Redan torsdag -

kan inte fatta hur dagarna och veckorna går ....

Men det är faktiskt inget som skrämmer mig , då jag vid detta lag bara önskar att det blev vår.  Och något som låter mig drömma bort ett tag, är snittblommor. Köper alla veckor nya och älskar fullkomligt effekten de har på humöret. Mina blombuketter har nästan blivit som ett slags lyckopiller för mig - budgetlyx mitt i den tråkiga vardagen. 



Brukar du unna dig snittblommor? Har du som tradition att köpa hem en fredagsbukett? Mina rosor är köpta på fredagen dvs de har just stått på soffbordet i en vecka. Härligt ! Nuförtiden hittar man billiga blommor som oftast är långvariga...me like! Kolla in rosen till vänster i den nedersta bilden. Den ser helt annorlunda ut m nästan som om det fanns en anemon bland rosorna...´

Önskar dig en supertorsdag,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...