9 jan. 2020

Posters i inredningen

Vi har inte tidigare haft några tavlor på väggarna, utan har istället dekorerat med textdekaler och annat. Inte för att jag inte skulle tycka om tavlor, utan för att jag, som pedantisk och kräsen inredare, inte har hittat tavlor jag "godkänner". Inte förrän jag kom i kontakt med alla fina posters som finns att skaffa till inredningen - äntligen något att hänga på väggarna. Jag är den typen av inredare som gärna såg mig ha fina oljemålningar på väggarna, men som alla säkert vet, brukar de vara färggranna och även dyra. Jag och en massa färg går sällan ihop. Därför har jag nu insett att jag får glömma de antika blomstermålningarna och i stället inreda med vackra posters, som dessutom är så enkla att klicka hem nuförtiden. 



De första posters jag klickade hem, hamnade i vårt sovrum, som vi nyligen inredde på nytt. Att välja de rätta bilderna är verkligen lätt, det är bara att klicka på olika teman, ifall man har något speciellt i tankarna. Vill du ha en posterns i en speciell färg, är det lika lätt. Det finns texttavlor, abstrakta bilder, posters med djurmotiv, postern som passar perfekt i köket. Du kan välja kartor eller fina bilder att dekorera barnrummet med - ja, det finns verkligen inga gränser för letandet! Love it 💓!





Du kan enkelt och snabbt beställa posters på Decor of Sweden där leveranstiden är 1-4 arbetssdagar.
Följande projekt blir att få något fint till vardagsrummet där en vägg gapar tom efter att det skedde små förändringar därinne...


Har du redan hunnit skaffa dig fina posters till ditt hem? Hurdana och till vilket utrymme? 


Önskar er alla en härlig dag,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...