12 nov. 2019

Utlottning & Arvonta

Bloggsamarbete

Snart har vi lilla julen här och efter det är det fritt fram att börja pynta på allvar. Här hemma hos oss har vi nog redan börjat lite grann - köpte den första amaryllisen i går och stearinljusen går åt minsann. Lite grönt skall jag plocka in under de närmaste dagarna. Det måste man passa på att göra så länge det inte är vitt på marken. Snön som kom för en vecka sedan, fins det tyvärr inte ett spår av.

Minns ni att jag gjorde tidigare på hösten ett samarbete med The Candle Shop? Affären som säljer de underbaraste dofter som finns. Jag bara älskar Yankee Candle ljusen och dofterna som tex Millefiore bjuder på. Sedan vi använt doftstickorna med doft av vit mynta & tonka, doftar vårt hem underbart - hela tiden!

Nu mina fina vänner, har ni möjlighet att köpa lite goda dofter och fina ljus till er! 

Ordnar i samarbete med The Candle Shop en utlottning där en av er kan vinna ett 25 euros presentkort till affären. För att vara med, skall du följa The Candle Shop på Facebook (klick), och kommentera här under bilden vad du skulle använda ditt presentkort till. Produkterna hittar du HÄR.

Om du vill kommentera som anonym går det bra, men lämna då en signatur eller din e-post adress i kommentaren, så jag får tag i dej om just du råkar vinna!

Samma tävling hittar du på mitt Instagramkonto  @lotta_livingroom  och du har alltså dubbelchans att vinna, om du deltar på bägge forum. Utlottningen avslutas  30.11 och vinnaren utses följande dag.

LYCKA TILL 💓







Ha en fin tisdag,

Lotta

4 kommentarer:

  1. Tämä ois kyllä tosi mielenkiintoinen
    Ja kiehtova: https://thecandleshop.fi/Yankee+Candle+S%C3%A4hk%C3%B6inen+ilmanraikastaja+-+Fresh+Cut+Roses?_tu=44605

    SvaraRadera
  2. Jag skulle nog beställa någon julklapp till min syster samt hennes pojkvän som snart får körkort. SKulle då bli dofter till bilen :)

    SvaraRadera
  3. Följer!

    Jag skulle köpa 5 stycken av "A -Collection Pilarikynttilä, 80x180 mm, mattapinta - Valkoinen" - dom är vackra!

    SvaraRadera
  4. Jag skulle köpa åtminstone den här:
    https://thecandleshop.fi/Yankee+Candle+Medium+Elevation+Lid+tuoksukynttil%C3%A4+-+Holiday+Garland?_tu=54453¨

    Faktiskt vackra!
    postin.tuomaa@gmail.com

    SvaraRadera

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...