7 nov. 2019

Årets första vinterdag

God morgon!

Idag var det vitt ute på marken när vi vaknade och det snöar fortfarande. Stora mjuka flingor som sakta dalar ner på marken. Själv är jag bara så glad att jag för en gångs skull är redo för vintern. Vinterdäcken är på bilen och mina uteljus är satta där de skall vara. So ...bring it on !

Tycker du det är kul med snö och har du redan fått julfeeling? Jag har faktiskt känt av den känslan lite grann redan, fast jag inte gillar vintern speciellt mycket.  Men jultiden är ju bara bäst!


Snart är det dags för de första dikesgranarna och kransar lite här och där i hemmet. Allt för att göra det vinterfint och stämningsfullt ända fram till jul.

Ha en fin torsdag,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...