12 sep. 2019

Loppisfynd

God morgon!

Att gå på loppis är nog bland det bästa som finns. Får en sådan tillfredsställelse av att hitta fina saker, som jag sedan kan använda i mitt hem. Vare sig det är frågan om möbler eller mindre detaljer. Häromdagen hittade jag dessa udda, men väldigt fina tallrikar. En av dem är Arabia, de två andra har jag ingen aning om. Den med barnen är så fin men har heller ingen stämpel. Skulle vara kul att veta lite mer om dem, så ifall nån av er sett den tidigare och har något att berätta om den, blir jag glad.





Här fortsätter ruskvädret, ösregn och storm samtidigt, gör ju inte precis en lycklig 😑, eller hur?

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...