10 sep. 2019

Inte min årstid...

Att hösten inte är min årstid, kan jag inte förneka. Känner mig uttråkad och trött och känns som om allt lust försvunnit på några veckor. Det är regnigt, grått och vått och jag vill helst vara inomhus. Och mysa till det! När andra på hösten börjar inreda i höstiga , lite murriga toner, hittar man nog inte ett spår av dessa hos oss. Här blir det ljusare och vitare och det känns som ett måste för att jag skall orka mig igenom hösten.



Idag har jag en helt ledig dag och de har lovat sol och + 24 grader. Ännu ser man inte skymten av en varm  och fin dag, men hoppas jag kan njuta av mitt eftermiddagskaffe ute på terrassen - i solen. Har planer på att fixa i trädgården lite grann, buskar som skall klippas bort, grävas upp och rabatter rensas, så att jag på våren kan så min blommande sommaräng .

Ni som följer mig på instagram gav mig igår så fina tips på hur ni gör för att orka igenom hösten. Tusen tack för dem. Skall ta vara på dem alla 💓. Ni får gärna ge era tips även här i kommentarsfältet...

Kram till dig,

Lotta




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...