8 sep. 2019

Farmors födelsedag


Idag är det vår farmors födelsedag och vi åkte till henne tidigt på morgonen. Tyvärr fick vi bara ett barn med denna gång men bra så. Farmor var på så gott humör och vi åt härlig morotskaka och blåbärs cheesecake med kaffet. Mums. Vi förde en underbart vacker blombukett åt henne dagen till ära och t o m expediten i blomaffären konstaterade att "oh, vad vacker bukett det blev". Älskar även brudslöjan som ofta finns med i buketter. Sparar varje jag får och har torkat dem redan i många år.  Så fina.

Nu skall jag ta en smörgås och sätta mig med senaste avsnittet av Wahlgrens Värld. Önskar dig en skön fortsättning på söndagen,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...