16 sep. 2019

Habitare 2019



Igen var det dags för den årliga Habitare-mässan som så många av oss går och väntar på hela året. Denna inredningsmässa är väl den mest inspirerande för oss som gillar inredning. Här möts konsumenter och grossister och här får man se det senaste i inredningsväg. Årets mässa bjöd på en del nyheter men mest var det kända företag som visade upp sin höst/vinterkollektion. Mycket gult, okra, grönt och ljung fanns bland textilierna som gav ett mycket höstigt intryck. I går, söndag, avslutades mässan och idag bjuder jag på en drös med bilder. 

Om du vill se mer kan du kika in på min instastory på @lotta_livingroom.


 Nuppu bjöd på vackra produkter 




Liksom Havi, som åter har kommit fram med underbart fina produkter både när det gäller doft och utseende.


Även antikutbudet var representerat. Här är det Eiran Antiikki Oy:s utställning som kom med på bild.

Även fast det ännu är lite tid kvar till jul, fanns det julprodukter framställda.
Började direkt längta lite mer ...



En ny bekantskap var Block Wallah som gör alldeles underbart fina stämplar.








Casa Stockman visade upp sina höstfärger och man fick verkligen en känsla av att hösten utan tvekan är här för att stanna...

Hoppas du gillade mitt lilla smakprov från söndagens Habitare-mässa. 

Lotta 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...