23 sep. 2019

Kallare dagar och vill ut och resa ..

God morgon kära ni! Vilka höstliga väder vi får kämpa oss igenom . Idag var det bara 0 grader på morgonen och usch så mycket regn vi fått. Visst gynnar det svampriket men definitivt inte mej. Vet inte hur jag skall bete mig för att få nån bra känsla av denna årstid. Nästa år denna tid, tror jag att jag reser till varmare breddgrader...

För övrigt sitter jag och planerar både vårens och sommarens resor. Jag bara måste ha något att se fram emot nu. Innan det åker dottern och över till Tallinn på lyxresa. Vi kommer att bo på Savoy Boutique Hotel och det skall bli så kul. Hon fyller år under tiden vi är där och skall spoila bort henne riktigt ordentligt 💓. Gillar du att resa? Har du några bokade resor på kommande eller planerar du en?




För  övrigt är allt som vanligt här hos oss. Idag har sonen uppbåd. Jag är så nervös för hans skull då jag vet att han, med sina specialsvårigheter, är nervös, då han måste klara sig själv. I situationer som dessa önskar jag som mamma att jag utan vidare kunde ha gått med, men gjorde det inte. Sitter nu hemma i soffan och hoppas att allt går bra och att han inte känner sig confused i denna ovanliga situation. Inte alltid lätt att vara förälder...inte om man har ett barn med specialbehov. .

Önskar er alla en fin start på veckan

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...