8 juli 2019

Härliga sommarlovsdagar

Här njuter vi av lediga dagar. 

Även jag har väldigt tyst på jobbfronten och leker därför att det är sommarlov. Vi hittar på lite smått och gott alla dagar, små utfärder, kaffe och glass på nåt cafe shopping och tyvärr inte så mycket sol och bad som man kunde hoppats. Men jag försöker njuta av solen här hemma på egen terrass. Det har blivit många härliga kompisträffar, mysiga luncher och trevliga kvällssitsar och hoppas på många fler ännu under denna sommar.

Härliga sovmorgnar och många koppar kaffe, grillmat och mycket glass -  det är vad vi/jag lever av just nu!



Det har även blivit väldigt många loppisbesök och jag som blivit tokig i kaffekoppar med gulddekor, har kommit hem med rätt så många finisar. Och att kaffet smakar så mycket bättre från dessa, det behöver jag väl inte nämna...  ;)

Svärmors härliga trädgård är full med vackra blommor.
Hon har både gröna fingar och en väldigt tacksam gård

Om somrarna smakar det alltid gott med sallader.
På en av kvällssitserna bjöds det på god hönssallad med lök och härlig melon.


Önskar er alla en härlig fortsättning på sommaren,

-Lotta-

PS. Du hittar mig på Instagram under @lotta_livingroom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...