1 juli 2019

God morgon Juli

Redan inne i juli😱. Oh, dessa sommardagar som bara flyger iväg och liksom alla andra somrar, får jag alltid lite stress över att vi inte utnyttjar dagarna så bra som vi kunde. Vill att både jag och de andra i familjen, senare i år, när vi ser tillbaka, skall minnas att sommaren gav oss massor med minnen att bära med oss.  Kan inte låta bli att tänka på att vardagen infinner sig fortare än vi tror och vi vill ju bara att att den aldrig infinner sig... hihi ! Känner du som jag?

Tar in blommor från trädgården för att kunna njuta av dem lite längre. Har en massa små söta vaser som det står blommor i, bara för att ta vara på denna underbara årstid. Den här fina vasen med bubblor, hittade jag på Koiramäen Pajutalli ..


Önskar dig en fin dag, vad än du skall pyssla med just idag, den första dagen i  j u l i 💓

Kram,

-Lotta-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...