13 jan. 2019

Utlottning i samarbete med Unisieppari.fi


Bloggsamarbete


I samarbete med Unisieppari.fi blir det igen en liten utlottning för er, bästa följare. Jag älskar drömfångare av alla slag och just nu tror jag vi har 4 eller 5 stycken i vårt hem. I alla sovrum finns det en, samt i vardagsrummet. Nu har du chans att vinna en liten söt en till ditt hem.

För att vara med skall du följa Unisieppari.fi  samt Livingoom på Facebook (klick). Sedan kommenterar du här under inlägget att du är med. Om du kommenterar som anonym, kom ihåg att meddela en e-postadress så att jag kan kontakta dig.

Du kan få ännu en lott genom att delta på Livingrooms Instagram-sida @lotta_livingroom i samma utlottning.
Utlottningen håller på t om söndagen den 20.1 kl 21.00.
Vinnaren utses samma kväll samt kontaktas personligen via e-post.

LYCKA TILL !







-Lotta-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...