28 okt. 2018

Espresso House


Idag var vi och shoppade lite grann. Vi besökte köpcentret Sello i Esbo. Innan vi åkte hem satte vi oss på Espresso House som verkligen är det mysigaste cafe't jag vet. Här är det en fröjd att sitta, för ögat men också för själen. Så trivsamt inrett, härligt gott att äta och supergott kaffe. Perfekt ställe att sitta en stund på. Idag njöt vi av en stor chokladbollar. Mums. Vi hade riktigt roligt och nu känner jag mig redo att inreda en ny vecka..







Tänään kävimme hieman sunnuntai shoppailemassa Espoon Sellossa. Sieltä löytyy aivan ihana Espresso House jossa aina on yhtä kivaa istua. Kahvila on erittäin kodikkaasti sisustettu ja on ilo niin silmälle kun vatsalle vierailla tässä kahvilassa . Tänään mässäiltiin ihana kookospallo. Meillä oli oikein mukavaa ja tästä on hyvä aloittaa uutta viikkoa...

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...