3 juli 2018

My Home Sisustus - inredningshjälp och lite diy

För något år sedan startade jag My Home Sisustus som så småningom skulle komma att bli något helt annat. Från början var det loppisfynd som bytte ägare men nu är det mitt visitkort till er. My Home Sisustus är nu namnet på mitt företag som bjuder på både inredningstjänster och ett sortiment av omgjorda loppisprodukter. My Home Sisustus erbjuder inredningsplanering, homestyling samt konslutation - även nätbaserad. Nätbaserad inredningskonsultation har blivit allt mer ett val som många väljer eftersom man på detta sätt själv får göra själva förvandlingen men får hjäp av en inredare. Mycket praktiskt. 

Eftersom jag älskar att pyssla och måla, förvandla tråkiga gamla saker till något helt annat, kommer  en del av mina fixade produkter även att vara till salu på hemsidan. 

Du kan läsa mer om My Home Sisustus HÄR ( klick). Eftersom sidorna är helt nya och ännu är under förändring, blir jag jätteglad ifall om du,  när du är inne på hemsidan, skriver ner några rader med feedback i kommentarfältet, så jag vet vad du gillar och vad du tycker att är oklart osv. Både ris och ros alltså. Ifall du vill kommentera helt anonymt, går det bra att göra det här på bloggen. All respons är välkommen!






Puss och kram,






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...