6 juli 2018

En ny favorit i inredningsvärlden


Bloggsamarbete

För en tid sedan råkade jag få syn på en helt ny bekantskap i inredningsvärlden. Det var webbshopen Kodin3väriä som plötsligt pluppade fram där jag satt i solstolen och skrollade på nätet. Wow, vad härliga grejjer... Denna webbshop har produkter i just mina favoritfärger ; vitt, brunt och svart. Bra va?  Affären bjuder på underbara handgjorda små inredningsdetaljer till hemmet, i tre olika serier:  Pure White, Boho Life samt Total Black. Just my kind of things 💕. Trots att jag just nu är inne i en bohostyle period när det gäller inredning passade att på att beställa några sommarfinheter såhär i semestertider.  

Från serien Sea Life hittar ni nu hos mej både små detaljer av kork samt divved. Det är sommar det 🌞. Det som är så fantastiskt fint med små detaljer, är att man så enkelt kan flytta dem lite hit och dit. Produkterna är lite ruffiga och kantslitna, precis som det skall vara för att falla mig i smaken. Kodin3väriä är full med underbara fotografier där alla produkter kommer fram så vackert. Ni kommer definitivt att få ser mer produkter från webbshopen eftersom vi kommer att samarbeta en tid framöver 👍.








Just nu hittar du en utlottning inne på Kodin3väria:s  Facebooksida (klick). Samma utlottning kan du delta i även på hemsidan. Utlottningen pågår tom 9.7.

Njut av denna sommarfredag,




Inlägget gjort i samarbete med Kodin3väriä. Produkterna har jag fått som en del av samarbetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...