18 juni 2018

Idag fixar jag här hemma

Efter en vecka med både massor av jobb och en hiskelig flunssa, som verkligen tog musten ur mig, skall jag nu i några dagar fokusera på att fixa och pyssla här hemma. Känns faktiskt riktigt skönt med lite mulna dagar, så får man något gjort. Är det sol ute kan ni nämligen vara säkra på att jag är ute och resten får lida.

Men idag skall jag städa lite och påbörja ett målarprojekt som jag verkligen väntat på...har längtat efter att få var lite kreativ igen....




På lördagen hade jag födelsedag och fick dessa fina pioner  av min mamma när hon kom på kaffe och gräddtårta. Pioner hör verkligen till mina favoriter och de är ju bara så vackra.


Önskar er alla en fin måndag och kom ihåg att kika in här på bloggen under veckan, det blir både utlottning samt bilder på mitt projekt här hemma.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...