15 juni 2018

Sommar och flunssa

Hejsan bästa läsare!

I början av veckan åkte jag och mannen på hotelltrip över till Tallinn. Redan natten innan hade jag inte sovit bra pga torr hals och anade vad som var på kommande. Sonen fick flunssa direkt då skolavslutningen var över och nu skulle även jag drabbas av denna förskräckliga sommarflunssa. 

Mycket riktigt. Knappt hade vi stigit av båten före jag kände hur jag blev täppt i näsan, hostade och ögonen kändes torra o halsen var sjuk. Trots det klarade jag av vår fina resa (med väskan full av mediciner och snytpapper), som jag skall skriva om i ett annat inlägg. Nu är det alltså flunssa på gång och har inte sovit sedan måndagen. Till på köpet känner jag grym press på mängden jobb som just nu hänger över mig och som jag inte får klara pga att jag storknar av snor där jag sitter framför datorn och hostar.


Har också kul projekt, ett bloggsamarbete, som väntar här hemma men som jag måste vänta med till nästa vecka och en superöverraskning till er läsare också, det blir nämligen en utlottning (länge sedan jag senast ordnade en!). Men mer om det får ni läsa om i ett inlägg nästa vecka.




Nu tillbaka på jobbet en stund, innan jag igen måste ta en kreativ paus. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...