3 okt. 2017

Välkommen hjälp i köket

Hejsan. Sitter i köket och hör hur det fortfarande ösregnar där ute. Har haft jätteont i mitt högra knä i vilket det konstaterats artros. Trots värkmedicin lider jag sgs alla dagar av denna värk. Igår var jag på tjejmiddag hos en god vän och efter att ha suttit en hel kväll blev knäet sjukt, så sjukt att varje steg idag tar ont. Och vädret gör inte det bättre. Men något som dessvärre gjorde mig helt superglad var att vi igår fick en ny diskmaskin installerad i vårt kök. Inte vilken maskin som helst utan AEG ComfortLift som är den första diskmaskinen i världen som har en nedre korg kom går att lyfta upp till en passlig arbetshöjd vilket kommer att skona både min rygg och alla sjuka leder. Valde inte en vit den här gången utan en rostfri stål. Den har även många andra fina finesser så det kommer att ta ett bra tag innan vi lär oss använda dem alla. Maskinen i fråga är prisbelönt i både iF-Gold och Red Dot för sin högklassiga utformning.




 Annat då? Jo jag har fått en ny hobby, nämligen betonggjutning. Köpte en 25 kg säck med cement och nu skall det gjutas, vet ni! Gjorde min första produkt på lördagen och blev helt superivrig. Skall visa er en annan gång vad jag håller på med.  Tack för att du tittade in,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...