27 sep. 2017

Mitt senaste diy-projekt

Fick plötsligt för mig att vårt vita matbord inte längre skulle vara helt vitt. Ni vet hur det ibland kan vara - man får för sig en sak och så måste man genast bara prova. Hade hemma lite bets som blivit över från något annat projekt och utan att jag visst ordet av hade vårt vita bort fått en trälik skiva. Tvättade först skivan med målartvätt och sedan var det bara att sätta igång. Har alltså dragit streck och duttat lite. Kan inte bestämma mig ifall jag vill ha det ännu brunare eller ifall det är bra såhär... Tiden får avgöra...




Tack till er som deltog i gårdagens diskussion om kommenterandet på bloggar. Fortsätt gärna tänka på saken och kommentera gärna.


6 kommentarer:

  1. Blev jättefint! Marika

    SvaraRadera
  2. Tack Marika, jag är faktiskt ganska nöjd med det. Funderar ännu ifall jag skall göra det mörkare... Få se! HA en fin torsdag<3

    SvaraRadera
  3. De blev super snyggt! Förstår inte hur kommer på dina idéer och vågar förverkliga dem?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan, ja, säg det! Är bara så impulsiv att jag måste testa och helst genast. Och i detta fall kunde jag ju måla skivan vit igen ifall det inte blev bra :)

      Radera
  4. Svar
    1. Tack Ia, jag är själv även rätt så nöjd.

      Radera

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...