25 aug. 2017

Jag som inredare....

Att möblera om och inreda i mitt hem är nog det bästa jag vet. Att se de små förändringarna känns ibland som att bli på nytt född. Jag är definitivt en människa som behöver ombyte och förändringar och när jag inreder, tillfredsställs det behovet snabbt. Att njuta av ett lyckat slutresultat är härligt. Om ett år blir jag färdig inredare och jag ser fram att även få göra förändringar i andras hem. Siktar nämligen på en karriär inom homestyling ...

Jag älskar att återanvända gamla möbler och ge dem en annan funktion i ett annat utrymme. Att kunna ge de redan befinnande möblerna "ett nytt liv" är  både praktiskt, ekologiskt och kul. I vårt hem har faktiskt de flesta möblerna snurrat runt i diverse rum. Och har man en genomgående färgskala och stil i hela hemmet, fungerar detta perfekt. Ännu kämpar jag med att få färger att passa in i vårt hem. Har svårt att vänja mig att ha starkare färger i inredningen trots att jag älskar dem hos någon annan eller när jag ser dem på inredningsbilder. Det blir oftast i form av ljus eller en annan mindre inredningsdetalj ...










Önskar er en skön och avslappnande fredagskväll.


PS! Om någon av mina läsare är i behov av inredningshjälp, så får ni gärna ta kontakt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...