5 dec. 2016

Nytt namn på dörren - rabattkod

För någon vecka sedan blev jag kontaktad av x3shop som gör alldeles speciella namnskyltar till ytterdörrar/postlådor. X3shop är ett litet startupföretag bestående av tre studeranden som vill, med snygga fonter och enkel 3D printad design, ändra människors uppfattning om hemmet bakom dörren. Du kan bland hundratals fina fonter välja en  som just du gillar och som gör att din postlucka blir personlig .


Jag behövde inte länge kika bland fonterna för att hitta just den rätta. Och länge tog det inte heller förrän skylten kom hem med posten. Skylten var jättefint packad och passar bra som julgåva ! Ett vackert mörkt etui med band om. Jag valde en handskriven font som jag gillade och tycke att passar till vårt hem.




Även mina läsare har nu möjlighet att köpa en egen personlig namnskylt. Med 20% rabatt. 

Gå in på www.x3shop.fi och välj bland fonterna en du gillar. Vid beställningsskedet skriver du in koden oveesi20 så får du 20% rabatt. Ifall du inte vill ha en själv kan du passa på att köpa en personlig julklapp åt någon som varit snäll...


Önskar er alla en trevlig måndag och en högtidlig självständighetsdag.

Kram

Lotta

Detta inlägg är gjort i samarbete med x3shop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...