28 aug. 2016

Vi shoppade loss

I går hade mannen ärende till outdoor-affären XXL och jag var snabb med att hänga med då jag vet att en av favoritaffärerna ligger i knutarna. Cobello är affären för den som gillar bl a Riviera Maison, Artwood och Lexington. Efter att vi shoppat klart mannens sportartiklar ( denna gång gällde det cykeltillbehör ) styrde vi bilen dit jag ville. Den nya Riviera Maison collektionen har nyss kommit till försäljning och det betydde att outlet-sidan hade gott om RM-produkter och andra härligheter. Till bra pris dessutom. Mannen blev även ivrig och ville köpa saker där han också och jag kunde ju inte stoppa honom ;)))).

Vi kom hem med en hel kass och var BÅDA så nöjda. Bl a detta lilla ljusglas med sand i köpte vi, det står It´s summer på den men who care´s? Passar fint ihop med mina andra sommarljus så vi kan väl drömma oss tilbaka till Kreta året om nu. Även serveringsfat, servetter och annat smått och gått fyndades.Senare igår ville mannen ännu åka till Ikea (undrar vad han fått för inredningsfnatt han nu) och fast jag var trött som synden åkte vi ännu en sväng dit. 

DSCN5263.jpg


DSCN5264.jpg

Nu har vi massa grejjer som skall placeras på sina platser, blommor som skall planteras om och annat smått som skall fixas. I morgon är det först jobb som gäller och efter jobbet är det dags för inredningsstudier- jo, min skola börjar i morgon och skall bli så spännande. 

Önkskar er alla en härlig söndag,

nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...