15 apr. 2016

Nytt i hallen

God morgon på er alla. Förra fredagen gjorde jag och dottern ett verkligt grovjobb. Vi skulle sätta upp skjutdörrr i vår tambur. Mannen gillade inte alls iden eftersom han är usel när det gäller installatoner och annat. Han tappar nerverna på direkten och jag kan berätta att han redan efter en minut skulle ha slängt dörrarna ut på gården. Därför gjorde jag och dottern det. Och såå jobbigt det var.... tror vi höll på i tre timmar. Men jag är så nöjd med resultatet. Hela hallen ser så annorlunda ut, inga jackor som sticker ut, så städigt, allt ser ljusare ut och när man sitter i vardagsrummet gör speglarna att man ser in i köket vilket gör att hela nedre våningen ser så mycket större, ljusare och luftigare ut. 



 



hallen.jpg



 



Sitter och skriver med min nya dator. Mannen gjorde den i ordning men märker nu att han nog inte laddat in ett endaste ett redigeringsprogram så bilden är inte redigerad och jag märker att den är lite suddig och grynig. För övrigt pajade den gamla laptopen just innan jag fick alla bilder överflyttade - gissa om det harmar... 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...