19 okt. 2015

Tallrikshyllan

I köket hänger tallrikshyllan. Den har många år på nacken men fortfarande så kär. Mitt blåvita porslin som jag samlat på i flera år håller sakta men säkert på att bytas ut mot svart och vitt. Märker hur jag allt mer sällan väljer de gamla serveringstallrikarna och byter dem mot något annat. Ja-a det känns verkligen som om den romantiska/lantliga tiden är ur mej nu ! Det känns liksom helt främmande nu. Är förvånad själv hur en stil man haft länge så snabbt kan försvinna när det väl börjar rulla åt något annat håll.



333.jpg



Idag inleds igen en ny vecka. Jag satt i går och prissatte 87 produkter som skall till loppisbordet som jag har en vecka fr o m idag. Vi delar bordet med min mamma. Hoppas verkligen att jag nu får bort allt som varit nerpackat redan en längre tid. Nu är det dags för nya vindar. Den rensas i skåp och allt som inte används skall bort.



Ha en fin start på veckan,



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...