18 okt. 2015

Liten & Stor

Passligt till Halloween har min pumpkin-familj utökats till två. Den större köpte jag för ett tag sedan från Hampton House och nu råkade jag hitta en liten Riviera Maison- pumpkin på loppis. De lyser så fint om kvällarna. Skulle gärna ha dem att stå ute på trappan men vågar inte ifall de skulle försvinna under natten. Båda har ett alldeles underbart sken. Ser ni den svarta stjärna som står där brevid? Den kommer från Blossom och den fyndade jag på ett Fb-loppis här om veckan. Den skall jag hänga upp den vita väggen övanför skänken ni ser på bilden. Den väggen är alldeles tom så jag tror den kommer att se bra ut där. 



444.jpg



Det har varit ett härligt höstlov och vi har gjort både det ena och det andra. I dag borde jag prissätta lite grejjor som i morgon skall i väg till loppis. Vilket jobb men jag hoppas att äntligen få bort mina överloppsgrejor. På eftermiddagen blir det film med familjen - Paddington på dvd.



Önskar er alla en härlig söndag,



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...