22 okt. 2015

Fathers day - utlottning / arvonta

Kan bara inte få nog av dessa stjärnor. Visst är de härliga var de än finns. Älskar att duka med mina HappyMugs där det inte sparats på stjärnor heller. De väcker alltid uppmärksamhet där de står på bordet så färggranna. Mina Happymugs kommer från Sisustus Tähtihetki som har ett stort urval olika muggar och andra härligheter.. Dessvärre kommer Sisustus Tähtihetki, som jag en tid nu gjort samarbete med, att stänga på obestämd tid eftersom härliga Marika vill studera ett tag. Så nu är det slutförsäljning och då gäller det att passa på, hörni bästa läsare.!! Det är just nu -30% på alla produkter ÄVEN på julnyheterna som just kommit in. Kolla även in alla de härliga servetterna som finns att köpa. Jag bara älskar dessa två på bilden "Keep smiling" och "Live Love Laugh" - många fler finns det att välja mellan. Också de till nedsatt pris. Men till saken...



Om några veckor firar vi alla våra pappor igen och det är dags att börja fundera på presenter ( alltid lika svårt ). I år har en av er möjlighet att få presenten hemskickad. Vi drar nämligen igång en farsdags-utlottningen där priset är en Happymug med texten "Best dad" på bägge sidor. Och givetvis härliga stjärnor. Fint va?



ww1.jpg



För att vara med skall du gilla Hemma hos Ingeborg på Facebook ( klick)  och skriva i kommentarsfältet att du deltar. Du kan även delta på Facebook genom att gilla sidan och skriva att du är med i utlottningen.



Utlottnigen av Best dad-muggen sker den 1 november



ww3.jpg



 



ww2.jpg



 



utlottning.jpg



-  l y c k a  t i l l  - 



Lotta



 



Inlägget är gjort i samarbete med Sisustus Tähtihetki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...