21 okt. 2015

Högt uppe

Högt uppe i trappan ovanför takåsen, har vi vårt trappfönster. Det ger mängder med ljus och är super bra att ha öppet då vi vill ha lite kallare i övre våningen. Under fönstret har jag hängt en gammal hylla som fungrar lite som ett slags fönsterbräde. Och det brädet är i flitig användning må ni tro. På sommaren finns där blommor, oftast en hängväxt typ murgröna och på höst och vinter förvandlas brädet till ett ljushav. Just nu står där silverlyktor och ger ett härligt sken till hela trappuppgången. Perfekt att ha ljus där då man inte behöver vara rädd att nån stöter till det..



555.jpg



De yttersta lyktorna som nu står där kommer från Perfect Home och är bara så fina. Nu skall jag gå och tända ljusen och ta mig morgonkaffe och umgås i soffan med sonen innan vi båda beger oss till skola och jobb. Ha en bra dag ni alla. I morgon skall ni kika in hos mej, då utlovas en liten utlottning....



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...