18 juni 2015

My new ones

Hej igen !

Vilken usel regnig dag idag. Regn från morgon till kväll. I morgon firas midsommaren och vädret är verkligen inte det man hoppats på. Usch då ! I morgon får vi grillgäster och det hade förstås varit kul att kunna sitta ute ... men men.

Tänkte visa er vad jag fick till födelsedagspreset på tisdagen då jag fyllde år. Titta så bra dottern känner mig . Hon hade varit ute och shoppat och köpt dessa supersnygga Lexington-pannvantar till mig. Såå fina ! Slängde på direkten bort mina gamla uslingar - fast de här är ju så fina att man knappt vill använda dem.  ;)

DSCN1964.jpg


DSCN1963.jpg


DSCN1961.jpg

Fast tror minsann att jag skall baka något så jag får testa dem på riktigt.

Önskar er alla en fin kväll och om vi inte ses i morgon så önskar jag er alla en

härlig midsommar,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...