10 juli 2014

Peilin maalaus - Målad spegel

Huomenta ihanat lukijani !



L o m a r e i s s u lähestyy enkä vielä ole saannut oikeastaan mitään tehtyä, ei mitään pakattua vielä. Lähdemme, niin kuin viimeiset 12 vuotta, viettämään lomaa  Ahvenanmaalle. Rakastan sitä saarta yli kaiken ja itse haluaisin muutta sinne. Muu perhe ei ole oikein samaa mieltä. Ehkä sitten eläkepäiviä lähdemme sinne viettämään. Eilen oli aikomus saada jotain reissua varten tehtyä mutta oli niin tukahduttavan kuumaa että en edes minä (joka muuten rakastaa auringossa makaamista) jaksanut tehdä mitään. Kävimme myös kanimme kanssa eilen eläinlääkärissä. Hänellä on nopeasti kasvanut iso kasvain vatsan päällä jonka kävimme näyttämässä. Osoittautui rintarauhaskasvaimeksi joka tänään nyt sitten leikataan- joten sekin aiheutti pikkasen stressiä ja saamattomuutta iltapäivälle. Mutta 12 vuoden jälkeen tiedän aika hyvin jo mitä tarvitaan mukaan reissuun ja mitä ei, joten toivotaan että pakkaaminen sujuu kuin tanssi tänään. Huomenna nimittäin lähdemme...



Ajattelin näyttää teille mitä löysin netistä. Eteen tuli tällainen Ikean iso kokovartalopeili. Euroja 0 !! Näin sen edessäni valkoisena mutta kesti aika kauan että pääsin niin pitkälle että sain sen vihdoin maalattua. Minä kun tykkään shabbychic-lookista, maalasin peilin vain kerran valkoisella pohjamaalilla. Kokovartalopeiliä ei aikaisemmin löytynyt meiltä ja tytär oli jo kaivannut sellaista. No, nyt on..



 



f%C3%B6re.jpg



God morgon härliga läsare!



S e m e s t e r r e s a n till vår paradisö, Åland, närmar sig och jag har liksom inte fått något gjort ännu. Ingenting är packat och ingenting fixat. De senaste 12 åren har vi stryrt kosan mot Åland där vi älskar att njuta av semestern- så även detta år. Hade tänkt mig göra något åt saken igår men det var ju så förskräckligt hett och kvalmigt att inte ens jag (somma älskar att vara i den heta solen) orkade göra något. Dessutom var vi med vår kanin till veterinären för att visa en snabbtväxande tumör som hon fått på magen. Det visade sig vara en tumör på bröstkörteln som idag skall opereras bort. Så även det förde med sig lite stress över dagen. Nåväl, efter 12 år , vet jag ganska bra vad som skall packas och inte så jag hoppas det går som en dans idag. I morgon åker vi nämligen...



Tänkte visa er ett av mina fynd från nätet, en helfigur-spegel, modell Ikea, Pris 0 euro ! Såg den framför mig som vit och det tog visserligen ett tag innan jag fick den målad men nu är det gjort. Jag som gillar shabbychic-looken målade den endast en gång med vit grundfärg. Tidigare hade vi inte någon helfigur-spegel och dottern har ett ental gånger gnällt om en. Nå, nu finns det en även i vårt hus....



m%C3%A5lad.jpg



Ruuanlaiton lisäksi, keittiö soveltuu hyvin maalauspaikaksi ...



Förutom att laga mat, lämpar sig köket perfekt även för målning ....



 



klar.jpg



Mukavaa torstaipäivää kaikille !



Önskar er alla en härlig torsdag !



 



j%C3%B6r.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...