26 maj 2014

Rannekoru kesäksi - armband till sommaren

Moikka moi! Lähdimme pojan kanssa ihan ex-tempore kirppisreissulle ja löysin niin ihanan kesäisen korallirannekorun että oli ihan pakko näyttää teille! Olen niin rakastunut siihen enkä pulittanut siitä paljon voin kertoa. Ja nythän kaikki turkoosi on mun päähänpistoni joten sellainen nyt kesäksi löytyy.  Eikö ole kaunis, yksinkertainen ja kaunis? Ja vieressä toinen suosikkikoru, Magnetix-magneettikoru. Lisää niistä muuten piakkoin kunhan saan kaikki tilaamani korut.



 



x.jpg



Hejssan! Jag åkte med sonen på en ex-tempore loppisrunda och hittade detta härliga sommararmband med turkosa koraller. Kostade nästan inget och som ni vet är det turkost jag just nu faller för- så nu finns det ett armband oxå. Är det inte fint, enkelt och vackert? Blev så glad över det att jag kände att jag bara måste visa det för er med det samma!  Och bredvid det har jag ett annat favoritsmycke, mitt Magnetix-magnetsmycke. Mera om dem lite senare bara alla mina smycken som jag beställde kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...