1 juni 2020

Nytt i skåpet igen

Har alltid haft någon form av "måste ha"-behov när det gäller fina koppar. Under en tid samlade jag på Greengate produkter och hade  en fin liten samling i köksskåpet när jag kände att jag var lite led på dem och sålde bort allt, rubb och stubb. 


Nu, några år senare har jag plötsligt fått för mig att jag vill ha ha blommigt och lite romantiskt i skåpet och klickar igen hem bl a av dessa underbart vackra lattemuggar 💕. 

Tänk att inredning, vare sig det gäller möbler, stil eller kärl i köksskåpet, kan förändras så snabbt. Den här gången hoppas jag det varar!  Sparat du på något? Svara gärna genom att fylla i kontaktformuläret till höger.

Ha en härlig 1 juni och en fin start på veckan .

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...