6 feb. 2020

Pärlhyacint - ett tecken på vår


God morgon kära vänner!

Just fört sonen till tåget och skall strax bege mig ut på morgonpromenad. Ute är det -5 grader och lite snö kom igår under kvällen så det är vitt på marken. Igår var jag som hastigast in till Plantagen och hittade pärlhyacinter. Som jag letat efter dem. Pärlhyacinterna är ju verkligen ett vårtecken och jag längtar som en tok efter sol och värme. 



Har du redan skaffat de första vårblommorna? Vilka är dina favoriter?

🌸

Önskar Dig en härlig torsdag. 

Lotta

2 kommentarer:

  1. Hade kommit här i en mataffär oxå men köpte inga o nu ångrar ja mej typiskt
    Ja det är verkligen vår ha en fin söndag

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är ju bara så fina. Passa på att köpa en nästa gång. Ha en fin onsdag <3

      Radera

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...