20 maj 2019

Härliga soliga vår

God morgon till er alla som kikar in här på bloggen!

Visst är det härligt med vår ! Vi har ju blivit bortskämda med så ljuvligt solsken att man kunde tro det var i mitten av juli. Men jag gnäller inte. Jag älskar ju värmen och solen. Njuter av fulla muggar. Äter min lunch ute och njuter av dagskaffet ute i solen. Sitter på terrassen och läser och följer med nötskrikan som nyss börjat bygga ett bo på vår terrass...

På lördag bär det av till Italien och vädret kanske kunde vara bättre där. Tittade just på väderprognosen och det kommer med sannolighet att regna när vi anländer på lördag kväll samt hela söndagen. Men efter det är det bara sol och värme. Hoppas innerligt att lördagens och söndagens prognos ändrar.... men vi är inställda på försommarväder...



Hoppas ni alla haft ett skönt vecoslut, vem av er tittade på Eurovisionen? Det gjorde naturligtvis jag och dotter ... Nedeländernas låt som vann var helt ok, men inte en av mina favoriter. Hade hoppats på 1. Norge 2. Ryssland 3. Sverige

Nu skall jag städa lite grann, vi har massor på gång här hemma då vi både packar inför resa men också packar dottern som flyttar hemifrån så fort vi kommer från Italien.

Puss och kram💓


-Lotta-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...