24 dec. 2018

24.12 Julafton

Ännu ett hastigt inlägg. Jag vill tacka er alla som deltagit i min julkalender och bjudit på bilder av era julförberedelser, goda tips och recept.  Sitter nu själv här med värmerullar i håret och väntar på att dottern kommer från stallet. Julfilm på teven och sönerna vid sina datorer. Snart stänger vi av allt och packar lite lchf-mat och julklapparna i bilen och kör bort till min mamma där vi alltså firar julafton. 


Nopea postaus vielä. Haluan erityisesti kiittää teidät kaikki jotka olette osallistuneet blogin joulukalenteriin. Kiitos ihanista kuvista ja mahtavista askartelu- ja resepti vinkeistä. Nyt istun sohvalla. lämpörullat päässä odottamassa että tytär tulee tallilta kotiin. Telkkarissa joulu-ohjelmia ja pojat istuvat tietokoneilla. Kohta sammutaan kaikki täällä kotona ja pakataan hieman lchf-ruokaa sekä joululahjat autoon ja ajetaan äidilleni, jossa siin vietämme joulun.

Önskar Er alla en 
Stämningsfull och God Jul

Toivotan Teille oikein 
Ihanan ja Rauhaisan Joulun

💓

Lotta

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt god jul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Johanna. Jo vi hade en riktigt trelig jul, trots att vi (3/5 i familjen) var rätt så krassliga. Hoppas att er jul blev som ni önskade och att ni har hunnit träffa vänner och bekanta

      Radera

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...