15 dec. 2018

15.12 Suosikit omassa kodissani

Jokaisella on kodissaan suosikkipaikkoja ja/tai tavaroita. Niin on myös minulla. Tässä näette kuvia niistä. Mitkä ovat sinun suosikkisi omassa kodissasi?

Alla har i sitt hem sina egna favoritplatser och/eller saker. Så har också jag. Här ser ni dem på bilderna. Vilka är dina favoriterna i ditt hem?

Maileigin puput ovat ihastuttavia. Tykkään niistä kovasti💓 
Mailegs kaniner är ljuvliga. Jag gillar dem verkligen💓



Lempipaikkani -ihanaa olla rauhassa, katsella teeveetä tai lukea sisustuslehtiä.
Favoritplatsen i mitt hem - härligt att sitta här i lugn och ro, titta på tv eller läsa inredningstidningar.


Lempikaappini on vanhasta ikkunasta tehty kaappi. 
Favoritskåpet i mitt hem är skåpet som är gjort av ett gammalt fönster.

Hyvää Joulua & God Jul
- Carina -
Instagram : carina_sjoman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...