14 nov. 2018

40 dagar till jul

Kikar bara snabbt in för att önska er en fin onsdag. Idag är det 40 dagar till jul och jag väntar så på att få börja fixa lite. Gör ni det? Eller har du redan börjat...? I morgon skall ni få läsa om hur jag spraymålade min fotpall med kalkfärg. Så kika in i morgon med.
💓


Kurkkaan vain tänne nopeasti toivottamaan teille hyvää keskiviikkoa. Tänään on 40 päivää jouluun ja odotan niin että pääsen aloittamaan koristelut. Odotatko sinäkin vai oletko kenties jo aloittanut? Huomenna blogissa postaus miten maalasin rahini kalkkimaalisprayllä. Joten tule käymään taas huomenna!
💓

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...