11 juli 2018

Inredningssmycken och vackra kort

Bloggsamarbete


När jag inreder funderar jag ofta på hur jag skall få in vackra blickfång utan att det börjar kännas för pråligt. Man brukar säga att det inte är soffor, bord och stolar som gör ett hem trevligt och inbjudande, utan att det just är de små detaljerna som gör helheten. Att ha lite vackert omkring sig  som ögat kan falla på och stanna för en stund, det är något jag gillar att se hon andra och hos oss finns det mängder av dem. Ibland han jag haft vänner över på kvällssits och efter en stund säger de att det är så härligt att sitta i soffan och låta ögonen vandra genom rummet och hitta vackra detaljer att fokusera blicken på. Tror verkligen att dessa små "onödigheter" behövs i varje hem.

Kodin3väriä som jag samarbetar just nu med, bjuder på ögongodis för hela slanten. De har t ex dekorationssmycken som är enkla att placera ut i hemmet där man vill ha något lite extra. Inredningssmycket (klick) på bilderna här har en 28 cm kedja i vilken det hänger en vit fjäder och ett vackert utsmyckat kors. Smycket är fint att hänga på en spegel eller en vacker tavla, eller så kan det ligga framme bara. Det är ingen som säger att smyckena inte kan användas kring halsen på  dekoreraren själv.... ;)




I webbshopen finns också alleles ljuvliga små paketkort ( klick) som med fördel kan användas även som bokmärken med ett vackert band fastknutet. Har ni annors märkt att man aldrig har vackra kort när man behöver dem? Tror minsann jag skall skaffa hem lite fler av dessa då de praktiskt nog är lämpliga till vare tillfälle. 

Bild: Kodin3väriä



Idag är 3/5 hemma och jag tror minsann vi skall åka på en liten utfärd. Kanske blir det en lunch på Ikea, vi får se. Vad har du för planer för idag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...