8 mars 2018

Pink is pretty

Innehåller reklamlänkar

Vet inte vad det gått åt mig under den senaste tiden, men jag ser bara på saker som är ljuvt rosa. När jag går i affärerna faller mina ögon på allt rosa och den samma sjukdomen tycks dottern ha fallit på. Vi går tillsammans och pillar på allt fint i rosa som butikerna bjuder på och det finns ingen annan förklaring till det är  v å r e n . Desto glansigare och lurvigare- desto finare :). Lider ni av samma vårmani? Läste åtminstone på några insta-konton om detta syndrom. Tyvärr blir det inte den färgen i inredningen men när det gäller andra saker är denna färg populär hos mig. Här kommer några härliga saker som jag tycker är så ljuvliga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...