9 mars 2018

Lejon, pingvin eller giraff ?

Att inreda barnrum är så kul. Det harmar verkligen att utbudet med härliga barnsaker inte var så digert som när de egna barnen var små... Hittade dock en sak på nätet som jag minns att fanns både när jag själv var liten samt när mina egna barn var små...

Minns ni dessa härliga sydjur? På Krabat kan du skaffa dessa ursöta djur som du själv kan sy till kuddar. De är tryckta på ekologisk bomull och kan även användas som handduk ifall du tycker att du inte vill klippa i den. Själva handdukens mått är 70 x 48 cm och om du klipper och syr ett lejon, en pingvin eller en giraff med lång hals, blir själva kudden ca 31 cm hög. Helt underbara gosedynor blir de och tänk vilken kul present. Både mor (och far om han gillar att sy) samt barnet blir glatt överraskade av en gåva som denna. Dessa söta djur passar naturligtvis även i den vuxna inredningen. Vad sägs om att ha en söt pingvin som sitter i vardagsrummet på soffans ryggstöd eller att ha giraffen som en nackdyna i sovrummet?

Denna webbshop har alldeles underbara saker till barnrummet och det bästa med allt är att de postar till alla delar av världen. Så om du bor i Finland kan du också skaffa dig av dessa finisar 😊 !



Ha en riktigt fin fredag,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...