29 mars 2018

Glad Påsk till er alla!

Kikar in för att önska er alla, kära läsare, en fin påskhögtid. Vi skall bara ta det riktigt lugnt och njuta av några lediga dagar tillsammans. Förra helgen var vi i Tallinn (vilket ni som följer mig på Instagram säkert sett) och vi promenerade så mycket att både mina ben och jag varit trötta sedan dess. Skall försöka ta igen mig under påsken, äta god mat och kanske lite chokladägg. Här hemma har vi (läs : jag) dekorerat mycket sparsamt. Har sått några små påskgräs och var igår i skogen och tog några kvistar som nu står på sekretären i hallen. Mina decoupage-ägg står för det färggranna denna helg... och av dem finns det många ! I kväll blir det träff med fina vänner och sedan tar jag påsklov. 


Glad påsk till er alla!


Följ mig gärna på Instagram, heter där #lotta_livingroom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...