20 feb. 2018

L som i Lotta

Till en av mina skoluppgifter hörde att sy en rund dyna. Dessutom skulle vi sy en applikation och min dyna blev och se ut såhär. Ikeas rutiga tyg med trygga beige färger som passar hemma hos oss. Min innerdyna visade sig vara lite för liten så jag måste skaffa en annan, lite större. Tyckte det blev lite skoj med det stora L-let. Man skall ju se att jag sytt den, eller hur?




Det är ju nästan så man kunde tro att bloggen blivit en syblogg men lovar att det inte på ett tag skall bli sygrejjer. Är ju bara så inspirerad... Nästa inlägg skall igen handla om inredning- det blir nämligen ett önske-inlägg som jag fick av en av mina läsare. Ni får jättegärna skicka in tips och önskemål på vad ni skulle vilja att jag skrev om. Skriv då till lottaslivingroom@hotmail.com

Hörrni, det är ju iskallt ute idag. Vaknade upp till -16 grader men lyckligtvis är det redan nu lite varmare. Få se om vi vågar oss på en solskensutfärd till skogen idag...

Ha det så bra,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...