17 feb. 2018

Har du testat på Canva?

Om det är någon dag jag tycker om i veckan så är det lördag. Speciellt de lördagar som vi inte har insatt något program, utan då det är fritt fram att göra precis vad som helst. Sitter vid datorn och testar olika layouter. Ifall ni inte prövat på designprogrammet Canva tidigare, tycker jag ni skall testa det. Gratis, enkelt och massor med kul saker att fixa och trixa med. Olika layouter till olika typers collage och dyligt.


Skall gå på en liten promenad i vintervädret. Termometern visar - 5. Kan inte, med mitt sjuka knä, gå långt men en liten snutt kring kvarteret klarar jag bra av. Senare skall vi njuta av god mat och bra på teve, det blir givetvis Putous och Melodifestival. Ha det så bra och kom ihåg att njuta av de lediga dagarna.

Kram,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...